Kära bloggläsare..

Nu kommer jag att låta lite småtöntig sådär.. men.. igår inträffade något väldigt tråkigt(nu överdriver jag en aning men ändå) "besöks-flopp" var det, sämsta på 2 månader! (gud vad jag känner mig löjlig, men lite tråkigt är det..)
Sen tycker jag att ni kommenterar allderles förlite (utom Agnes och Pia som får till ett par rediga långtradare ibland och några fler trogna kommenterare) Så någon kommentar då och då värmer :) (inga kommentars-spam igen, herr liljedahl!)

Förresten, vad vill ni se mer av i bloggen?

Aja, haha detta var lite mysko inlägg..

Pusspuss/carroa


Kommentarer
Postat av: Pappa

Behöver väl inte vara så svårt att stava bara för att Du har ett tyskt tangentbord..............

Kram Pappa

2010-02-08 @ 22:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0