Flickor på Teknis

Jepp, både jag och Carro tillsammans med sju andra flickor från Sunnerbogymnasiet blev antagna till att få åka ner till Lunds universitet i tre dagar på Flickor på Teknis i mars! Spännande :)
Till en början var det smått förvirrat då "Vi har haft problem med att förstå rangordningen som din studievägledare har gjort i anmälningslistan (det är en massa omändringar och överstrykningar i den)" haha blir vi förvånade?! Hon är ju allmänt förvirrad den där syon...
Tur att det löste sig tillslut i alla fall och att vi allihop får åka!
Kanske bor det en liten tekniker inom mig fast jag inte vet om det bara? :P
/gästbloggaragnes :)

Kommentarer
Postat av: Olivia

Illa att du glömde att jag ska följa med Agnes ! :O Nu blir jag riktigt besviken på dig flikka lilla ! :(

2010-02-24 @ 11:08:35
Postat av: agnes

men jag visste ju inte att du skulle med då ju ^^

2010-02-27 @ 16:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0