Fjärde dagen:)

Idag har jag haft fullt upp, därför ingen bloggning förräns nu.. Har varit på avdelningen och skött om patienter idag, lyckades med den roliga bedriften att tappa en bricka mat över halva korridoren, men jag skrattade åt det och det gjorde de andra också. En av "damerna" sa halva eftermiddagen till alla att " ja idag har vi stek på väggen... " haha Sedan var jag lite på CT igen. Han som sköter den är väldigt trevlig och skämtar mycket. Idag hade jag lite svenskaundervisning och det var riktigt skoj, att uttala svenska om man är tysk är tydligen väldigt svårt ;) Idag var där inte en vanlig CT, utan de använde CT:en till att få in en spruta rätt:)
Efter praktiken gick jag på bio, mer om detta en annan dag ;)
Imon är det en stund på praktiken sen åker jag hem igen:) Så snart ses vi :)
pusspuss/carroa

Kommentarer
Postat av: Pia

Kul att du har det så bra :) Men ännu roligare att du kommer hem!! :D

2010-02-12 @ 17:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0