Allt och inget.

Idag har jag läst en massa Hamlet! Jag var galen (kanske lika galen som alla tycker Hamlet är men jag tror faktiskt inte att han är galen, men vem vet? Antagligen ingen.. ) och läste i tre timmar. 100 sidor halvförståelig text i replikform. Mitt i allt saknas 2 sidor mitt under Ofelias död. Mycket märkligt. Jag är i alla fall klar med häftet och det var himla skönt.
Min dator är tyvärr inte vid sina sinnes fulla lag och därför blir det inga bilder, sadface på det :( Förhoppningsvis vill den samarbeta imorgon!
Ikväll hade det varit himla skönt att gå och lägga mig tidigt men vi får väl se om den saken. En massa spanska verbramsor ska in i skallen med, congratz!
Förresten, det är ca 28 skoldagar kvar innan vi slutar, najs! Nu tänker vi positivt som min biologilärare så fint uttryckte det idag! "Man ska inte tänka negativt att näää nu är det en jobbig lektion till utan jaaa jag får lära mig något nytt!" Lite ligger det nog i det.
Tillsist på detta ovanligt ordrika inlägg vill jag bara säga att jag älskar min underbara pojkvän, mina härliga vänner och mitt fantastiska liv! Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Ollen Bäst

ja nu blir vi besvikna!

2010-04-27 @ 00:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0