090929

Har för tillfället tagit paus från fackuppsatsen (uttalas gärna fuck-up) och varit ute en sväng :) Har varit hemma sen tio då mina två kvarvarande lektioner var att skriva på min kära fackuppsats och det kunde jag göra hemma. Har även hunnit sova två timmar men känner mig dock ännu tröttare och undrar vem som sa att sova gör en pigg egentligen?

   Denna veckan har kännts rätt off och min kloka vän Pia tror att det beror på vädret så jag får väl hoppas hon har rätt :) Vantar och mössa blir snart ett måste så kallt det börjar bli! Annars gillar jag ändå hösten rätt mkt, en bra foto-årstid och allt är vackert. Men visst, lite varmare hade ju inte skadat!

Träffade Mimmi igår måste jag ju få in här! Typ två månader sen vi sågs nu och riktigt kul och träffa henne igen! :D Får inte bli så lång tid igen!

Dagens fotorunda som mest resulterade i makro...















Pusspuss/ carroa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0