090909

Dagens datum gillar vi! :)

Dagen gillar vi också, inte dåligt att börja 12.20, ha fem minuter bioligi, sen ta skolfoto för att ha ytterligare 10 min boilogi och sedan en mentorstid. Men oj, där tog dagen slut! Jag har alltså haft en riktig lektion på två dagar! Inte dåligt alls, men nu är det nog slut på det roliga... 
Hann sedan träffa Calle en stund innan det bar av till jobbet och spendera en och en halv timme där :) Hade sedan lite fotbollsträning med småbrudarna för senare avlsuta dagen med hemmamys framför datorn.
Mer sånna här dagar? - Ja, tack!

Blev en massa ord som sen/senare/sedan idag ser jag men what the hell :) Den som stör sig på det får göra det och för den som inte såg det så får jag väl be om ursäkt för att jag skrev detta nu... haha


Pusspuss/carroa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0