Update! ;)

Efter många klagomål så måste jag ju nu slänga in ett inlägg ;)
Sitter hemma hos min älskade Carl och gör absolut ingenting. I bakgrunden går filmen Wall-e men inget jag vill kolla på :P Funderar på att sätta på Davinci-koden som jag inte sett för vi såg trailer till nummer två och vore ju en fördel att ha sett ettan dåva.
Klagomålen trillar ju även in då jag aldrig sett sådana filmer som "betyder" nått, har ej sett Star Wars & Sagan om ringen-trilogin(har dock sett halva första och jag får ju inte missa att jag har sett "sagan om tv-reparatören/saftkalaset m.m) men ja har ju klarat mig rätt bra utan :) Eller hur Pia, det var ju bara hål-i-öronen som behövdes, sen hade du fullbordat mig xD
Ska även tillägga att vi hade en mysig brudkväll igår hos Annie :P Sofia, Pia och Mimmi var där :) Mimmi hade värsta tuffa frillan som jag ska slänga in en bild på under veckan!
Höstlov är på tapeten och än så länge är följande planerat: Match x3, träning x3, skridskor åkning med Calle, Pia och Anton, Väla med Agnes, besök hos Mormor, DHW-mys med Pia(ej Dreamhack winter för alla datornördar som skulle ha hittat hit ;)), Avslutningsfest med Sportringen.. hmm ja säkert något mer så det blir då ingen vila :)
Yes thats it for today!
Pusspuss/ Carroa

Kommentarer
Postat av: Pia

Tråkigt inlägg.. GET A LIFE! HAHA XD (jag har för övrigt väldigt tråkigt och det är därför jag skriver denna meningslösa kommentaren..)

2009-10-24 @ 19:26:20
Postat av: PIA!!

FAN!? Tog du bort min snygga kommentar?!! NU ÄR DET KRIG!!!

2009-10-27 @ 09:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0