Shopping-feber!!!

Eftersom jag har gått och blivit sjuk så fick min shoppningtur till Väla med Agnes bli inställd.. Jag som hade massor att köpa och var riktigt shoppingsugen för sist jag shoppade rejält var i somras! Blir jag tillräkligt frisk tar kanske min snälla mamma med mig till växjö men vi får väl se :)

Tänkte nu försöka mig på ett mode-inlägg, så har kikat lite på nätet och hittat lite godingar som kanske några av dem kommer hamna i min garderob :)

Min snälla kompis Pia ska även "live"-kolla skorna längst ner till vänster ifall dom ser lika snygga ut i verkligheten för i så fall vill jag ha dom!! Så väntar spänt på morgondagens rapport ;)







I min sökning efter vinterskor hittade jag ett par som var riktigt najs från skopunkten, fejkskinn men vad gör det tänker jag som ändå bara vill ha dom nått år. Pia föreslår att jag ska kolla från Vagabond med och där hittade jag ett par nästan identiska, så vad hade du valt, budget eller lyx?



så nu var första mode-repotaget a la Carolina gjort ^^ to be continued;)

Pusspuss /carroa

Kommentarer
Postat av: agnes

nice, carro, nice :)

2009-10-28 @ 16:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0