Inlägg nr.100!

Idag är det mitt hundrade inlägg!
Detta firade jag med att ta med mig Agnes hem en snabbis och "tvingadade" (nä hon gick med på det frivilligt) att baka kladdmuffins så detta inlägget skulle bli riktigt najs! Detta tjockande grundade sig på att vi både skrivit biologiprov och "visat upp" ett musikprogram. Så vi tyckte att vi förtjänade lite extra gott!;) Tyvärr var Agnes tvungen att sticka för hon hade lucia (GLÖM EJ att rösta på henne, nr 2!) så hon hann bara smaka de halvt misslyckade men ändå goda, hon missade plåt nummer två som var perfekta! ;) Hårda på utsidan men megakladdiga inuti! ;)

Jag fick även brev från pliktverket och de ansåg mig lämplig att mönstra, men fyller efter nått visst datum som de skulle ändra intagningarna osv så vi får väl se hur det blir men den saken sen, men spännande att man blev lämplig!;)



       





Mums!;)

Pusspuss/carroa


 



Kommentarer
Postat av: agnes

Mumsigt :D Mkt fint hundade inlägg! Såg att du fick din sprutgrädde med, nicenicenice:)) <3

2009-11-26 @ 21:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0