091121

Dålig uppdatering igår.. Nu ska vi se vad vi kan hinna med innan Agnes kommer o vi ska göra Musikprogram! :)

Skolan gick snabbt, (dagens höjdpunkt var ju helt klart Fruit on a stick!) och sen drog Agnes, Fia, Oa och jag ner på stan! Fixade med lite hemlisar och käkade en massa graitsmat på maxi! Säkert fem smaka-på-saker:) Fick sedan småspringa till Bussen och hann med precis.

Väl hemma städade jag mitt rum, fotade lite och gjorde mig iordning för Firmafest.
   Vi åt kanongod mat i Flattinge och fortsatte sedan "festen" hemma då Calle o Annie kom. Hade lekar och spelade GH. Sen var det natti-natti.

   Sa hejdå till Calleman vid 9 för han skulle spela match(som håller på just nu, så jag håller tummarna!) och sen gick jag o la mig igen. Lata "mornar" in my heart!  



Pusspuss/carroa


Kommentarer
Postat av: Philip

Dålig uppdatering, du får ta och uppdatera oftare.

2009-11-22 @ 19:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0