InnebandyInnebandy, bara massa innebandy :)

Veckan har inte innehållit så många inlägg men det ska jag förhoppningsvis försöka ändra på :) Denna veckan laddar jag nämligen inför Fair Play Cup så det har inte vart så mkt tid över. Där jag ska coacha fram mit lilla brud-lag till några segrar förhoppningsvis! :) Veckan har även bestått av tyska verb-traggling, jobbmöten och träning:)
Tråkigt nog missar man 24-timmars men jag får önska alla närvarande vänner lycka till ändå:)
   Nu ska jag sova så jag får massa energi till helgen! Blir nog ett inlägg på söndag eller måndag när jag kommer hem:D
Puss på er och håll tummarns för Lagans F12!
             /carroa
                           

                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0