Hawaii!!!

-Igår var det ju äntligen dax för Hawaii! :D Efterlängtat som sjutton har det varit
och det blev faktiskt lika bra som jag förväntade mig om inte bättre! :)

Började hos Emelies mormor med Emelie och Pia.
Där gjorde vi oss iordning och drog sedan vidare till Martina som stod för förfesten!
Mkt folk kom och gick och stundvis var det värsta draget. Musiken var bra och människorna var helmysiga!
Skoj att man lärde känna en hel del nya människor med! :)

Runt elva bar det av ner mot staden, pissepauser, poliser och ta ut pengar hann vi med innan det bar av in på discot!
Fullt ös medvetslös skulle man kunna utrycka stämningen inne på Metz, där var fullt med folk och varmt som sjutton. Sjukt trött var jag när jag kom hem så somnade snabbt!

Kvällen får helt klart 5 av 5 toasters!      /    Carroa



Kommentarer
Postat av: anki

Du får skicka några bilder till mig sen! Såg när jag zoomade in efter att vi hade prt scr och tittade i paint men skulle gärna vilja se lite klarare, att jag var med på två bilder! ;D

2009-06-07 @ 14:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0