Fotboll!

- Endast tre lektioner idag och det gillar jag! :)
- Åt lunch på fratelli med Anna och Agnes. Gottgott!
- Första måndagen på hur länge som helst som jag kom med tvåbussen.
- Datanörd som jag är som Pia så fint citerar så satt jag en stund på datorn innan det drog ihop sig till fotboll :P
- Skoj med småbrudarna, men lite tråkigt att det var sista träningen för våren.
- Åkte sedan in till stan och kollade på Damlaget som mötte Ljungby, förlust med 2-0 efter två billiga mål :(
- Blev hämtad av Charlie som fått sitt moppekort idag, typ andra gången i mitt liv som jag åkte bak på min moppe haha :)
- Planer för sommaren har börjat smidas :) och jag längtar mkt till midsommar, Smögen, Berlin och Ljungbydagarna :)

/ Carroa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0