Efter regn kommer solsken! :)

Idag har det i stort sett regnat hela dagen, men efter regn kommer solsken eller hur är de?! :D
I skolan hände inte så mkt, vi kollade bara på två filmer, American Pie: The beta House och Can´t buy me love :P
Rätt bra bägge tycker jag:)
Slutade tidigt så åkte hem med kvart-över-tolv-bussen med Pia :)
Käkade lunch när jag kom hem och gick sedan och la mig! Kan inte förstå hur trött jag är, somnade snabbt och sov i en timma, sjukt skönt kändes det och jag ville inte gå upp..
Men jag tog mig i kragen och trotsade regnet och for med Mamma till sunnerbo där några lyckliga treor skulle ta studenten! :)
Sanningen att säga är jag inte så avundsjuk, trivs i skolan och två år till gör faktiskt inte så mkt, i alla fall inte om de går lika fort som detta har gjort! Känns verkligen som att det var igår man började ettan och jag säger det inte bara för att det är ett bra uttryck utan det känns verkligen så!
Imon har vi skolavslutning och jag hoppas verkligen på fint väder, bättre än dagens i alla fall!

Nu väntar jag på säsongsavslutningen av Greys Anatomy, trodde det var förra veckan så jag blev glad attt det var ett avsnitt till. Får bereda mej att de blir sorgligt ikväll..

Puss på er / Carroa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0