Årets första dopp igår och kanske årets finaste dag idag!

Helgen har fyllts med detmesta :) I Fredags hälsade jag på min Far i växjö och han mådde mycket bättre, piggare för var dag :) På kvällen tog jag och Charlie moppen till Ringvallen där Lagan FC spelade, en mycket jämn match som tyvärr slutade med oavgjort då Liljan gjorde mål i sista minuten. Lördag bjöd på jobb och sedan besök av Tyska vänner och sedan kusin :) På kvällen blev det Robinsson ensam för första gången på flera lördagar då det vart nästan tradition med "Robinson-kvällar". Fel vinnare lyckades det också bli men så är det ju alltid. På söndagen tog jag lite sovmorgon och tränade sedan lite innan frukosten, men det ska jag nog inte göra om ^^ Illamående i nån timma efter haha! Vid middag var det samling för fotbollsmatch och  vi for iväg till Anderstorp. Där försvarade tjejerna titeln som serieledare och vann tillslut med 3-1.. Kvällen bjöd sedan på ytterligare lite fotboll innan vi hämtade upp Pia. Då åkte vi till Flyxen och tog ett svalkande dopp! sjukt skönt var det! :) Idag har vädret varit sådär underbart som det bara kan vara, nästan för varmt till och med! Nu gäller det att lägga lite energi på Spanska prov tills imon men det är svårt att hitta inspirationen när det är så kort tid kvar :/

Taggning till fredag är det som gäller nu! :)
                                                                              Carroa


Kommentarer
Postat av: Emma

åh jag blir så stolt :D:D:D

2009-06-01 @ 22:06:54
URL: http://atawallpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0