Tårtbak:)

Vandrade ut i skogen idag med min kära hund som sällskap. Gick till det stället där mamma sa att "där fanns massa blåbär", men jag hittade då inga. Men om jag nu hade tagit mej ut så var det inte att ge upp i första taget så jag letade lite till och tillslut fann jag dem! Så en i en halvtimme satt jag där med min "bärplockare" och plockade blåbär.. När jag skulle gå hem insåg jag att sällskapet mitt redan traskat hem för en stund sen, och mycket riktigt för när jag kom hem stod hon där och väntade :) Blev sedan att göra en liten tårta av dessa blåbär och gott blev det! Så en 45-minuters utflyckt kunde resultera i nått riktigt bra!
 


   Nu funderar jag på om jag skulle ge mig ut på streetsurfen och testa om det kan vara någon bra träning!
                       / Carroa

Kommentarer
Postat av: agnis

mummma du :)

2009-07-30 @ 21:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0