Nyfixat

Nu har jag fixat lite på bloggen och blev relativt nöjd :) fick en hel del "hjälp" av Emma men oftast var det bara jag som var allmänt korkad haha. Men har man brottom så har man. 
   Dagen hra vatt rätt lång och innehållit en hel del! Hade sovmorgon som satt riktigt bra nu efter lovet! Man slapp gå upp halv sju(önskade tiden till väckning men orkar aldrig gå upp då men ändå) utan kunde sova till åtta :) Tog det sedan lugnt och behövde inte stressa alls vilket jag brukar göra. haha Blev skjutsad till skolan och började med Tyska som var rätt okej, vi har nästan mer "höja självförtroendet/pepp -lektioner än själva tyskan, fast visserligen peppas vi på tyska haha.
  Sedan var det dags för Kemi och det var bara en massa teori som var halvt oförståeligt men det gick rätt bra ändå, det gick snabbt i alla fall :) Sen var det lunch och håltimme för min del, där läste jag min roliga engelskabok och timmen gick fort.
   Efter det hade vi Engelska lektion och det var dagens roligaste timme! Vi har sedan en tid tillbaka mail-växlat med en klass i USA, jag mejlar med typ 5 st och vi skulle prata med dem via skype och cam i helklass, vår webbcam funkade dock inte (tack och lov!) så vi kunde bara se dem och det var roligt! vi skrattade som attan!jag fick prata själv i micken vilket var grymt pinsamt men ändå skoj och sen när de var "fria frågor" så var det en som undrade om vi hade springbreak i Sverige och vår engelska lärare sa då att vi har det fast vid påsk och då sa hon: "and what is carolina going to do then?" hahah! så jag bara eh.. go skiing, again haha! så sa mia det och hon bara "oh, cool!"haha roligt var det i alla fall! kan skriva om dem hur länge som helst för de är helt lustiga men rätt sköna!
   Sedan hade vi fysik med Kent-Agent och där hade vi excel, tråkigt! men sista timmen så det gick rätt snab bt. 
   Sen buss till Lagan och F12-träning, skoj men jobbigt!:) Sedan egen träning som var helt ok, utan coach så det var lite oseriöst men ändå bättre än det brukar vid de lägena :) 
   Nu ska jag göra mig iordning för natten! SOV GÖTT!

bara 4 dagar!

               / carroa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0