Man slutar aldrig förvånas haha

Nu har jag förvånat mig själv genom att skaffa blogg haha! Detta trodde jag aldrig skulle bli sant, men om man har aktiva bloggare som anna och amanda som tjatat och alla andra som har så snygga bloggar så kan även den envisaste typen ge sig :) men vi får se hur länge det här håller i sig, en vecka gissar jag på haha. Men på tal om anna + amanda  så ska vi till Kinna om typ fem dagar!!! jag längtar häcken av mig, vi har inte setts på fem månader nu och det är på tok förlånge sen.
Idag har varit en både rolig, tråkig, jobbig och härlig dag på samma gång! Vaknade rättså tidigt i morse och var sedan duktig o pluggade lite vilket inte var alltför skoj men måste ju göras.. Sen vid 12 så var det samling och vi begav oss med 13 kvinnor til vetlanda. Där blev det förlust tyvärr och det var en riktig skitmatch. Vi han dock inte tänka så mkt på matchen för efter slutsignalen snabbade vi oss in i duschen och körde sedan raka vägen till växjö! :D där var det DM-final mellan ljungby och LAGAN! efter mycket nervösa 4 perioder kunde Lagan stå som segrare!!! YAY :) så dagen var räddad ändå!
  Men nu lockar sängen så sov sött kära människor
                / carroa

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du fick lite inspiration av min blogg där om alla adjektiven ;) haha

2009-02-23 @ 21:07:53
URL: http://annieamandal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0