Inte min dag! haha

Det är tisdagen den 11 augusti. Inte fredagen den 13:onde eller 11 september men det lyckas ändå vara en otursdag! Börjar med att välta ut ett gäng tomater ur kylskåpet, häller sedan upp ett glas mjölk och på något vis stänger jag dörren in jag tagit bort glaset så tappar det, såklart går det i tusen bitar och mjölk över hela golvet.. haha Som om det inte räckte så lyckades jag tappa ett ägg, splasch, o nu var den tredje saken tappad, men nej, min otur var inte över. Pia och jag var ute i trädgården och vi skulle springa runt huset och vi springer emellan ett bord och väggen och ska sedan svänga, och jag svänger innan väggen är slut så springer in i tegelstenarna med pannan och får ett fett skrapsår! Lyckat! Men jag överlever förhoppningsvis :)



/carroa

Kommentarer
Postat av: agnes

haha gumman då ^^



2009-08-12 @ 21:13:53
URL: http://agniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0